Toch nog even een klapverslag

Varpoxan,
16-05-2011 09:30

Het was natuurlijk alweer lange tijd geleden dat ik een klapverslag had opgesteld, hier komt vanaf de komende minuten verandering in.
We waren voor de verandering weer eens met z'n 5en, en klapten hem daadwerkelijk OVER een SD. (Niet te verwarren met eronder door, of eraan onderdoor gaan)

We beginnen uiteraard zoals gewoonlijk met de setup van Team Barend: Valk, Puppet, Chipper, Glacius en Empath.
En nu de setup van onze tegenstander (HAHA! Die zagen jullie niet aankomen!): Behemoth, Legionnaire Fayde, Defiler, Moon Queen.

We hadden Mark op mid met de Chipper, Gerke stond met Pepijn op bot met Glacius en Puppet, en ik zat IN Empath op top, dat terwijl Schipper in mij zat, raar gevoel al met al, en ik dus op d'n Valk. (Gewoon een Valluk)
De game ging in het begin aardig "Back and Forth" zoals onze BreakyCPK zou zeggen, na 15minuten stond het 7-5 voor ons.
Legionnaire beschuldidge ons ervan dat wij handen vasthielden in zijn bos, omdat we hem keer op keer gankte.
Met name de plaatselijke boswachtervereniging was hier niet van gediend, en Team Barend ging met z'n 4en ons weer terug-ganken, waarop wij ze beschuldidgen dat ze aan elkaars piemel stonden te trekken.
Niets was minder waar.

Gerke had al een kill EN een assist, dus opzich genoeg reden voor de tegenstander om te conceden.
Op een gegeven moment kregen wij toch redelijk de overhand naar midgame toe. Na 30minuten stonden we namelijk ineens met 30-18 voor.

Toen de midgame eraan zat te komen wouden wij al proberen te finishen, maar we werden keer op keer genakt door Behe/Legio hun PK-combo's, omdat ze allebei aan elkaars kont vastzaten PK'de ze hem er
elke keer op hetzelfde moment in.
We hadden natuurlijk wel goeie damage, HELEMAAL als Gerke zijn ULTI stond te channelen! Tsjonge wat deed me dat een Aoe damage, onmeunig!
Pepijn kreeg ook niet altijd zijn Shrunken af door de perma-disable, dus dat hielp ook niet echt, maar Pepijn en ik hadden wel stukken betere farm dan die onmeunige "van-de-site-komende" MoonQueen.
Na 45minuten stond het na deze gebeurtenissen dan ook ineens nog maar 36-34 voor ons.

Toen we voor het eerst Kongor wouden doen ging dit met de hark in de oren over de kop verkeerd.
Volgens mij leefde alleen ik nog maar aan het eind, en 3 van hun waren vlak, aangezien ik 200 hp had moest ik wel terug en kon Team Barend Kongor nog even killen.
Op dit moment hadden de meeste van ons team de concede al op de enkels, we zouden niet tegen het Aoe geweld van hun op kunnen. Gelukkig konden ze niet pushen.

Ik vond daarintegen dat wij het hun te makkelijk maakten door elke keer op de welbekende kloete te staan. Dit moest anders.
Ineens konden wij Legio zien jungelen bij hun ancients, en door een 5sec pijl konden we hem offpicken.
Toen we mid gingen pushen landde er een 3.5 sec pijl op MQ en dat was de queue om te initieren, we bleven redelijk netjes uitelkaar staan en pickte de ene na de andere off.
Vervolgens kregen we eindelijk de midraxx neer.

na 55minuten stonden we richting mid, in hun bos te gapen toen er een 5s pijl op MoonQueen landde, we sprongen er als KETTINGBEREN bovenop en verloren de gank hard door Taunt en AOE ulti's.
Het stond toen 45-39 voor ons.

Toen we de 2e Kongor kill gingen proberen ging dezelfde Gorilla hard vlak, door Pepijn en mij, ze initieerde direct daarna, maar toen hadden we het Token gelukkig al in bezit.
Behemoth was te ver voor zijn team uit, ging hard vlak, waarop de rest initieerde zo'n beetje 1 voor 1. Zo gingen ze ook vlak. 1 voor 1.
Niet allemaal tegelijk dus.
Ze gingen één voor één vlak.
Moet ik het nog verder uitleggen? Nou ze kwamen dus 1 voor 1 de Kongor pit binnen. Kongor stond ook al een beetje raar te kijken.. "Waarom komen ze niet allemaal tegelijk?"
We vlakten ze daarom ook 1 voor 1 af, dus niet met z'n allen tegelijk.
Één voor één.
Wij vlakten ze wel TEGELIJK af, maar ze gingen 1 voor 1 dood. Dus wij waren WEL met z'n allen, in tegenstelling tot hun.
Want zij kwamen immers één voor één de Kongor pit binnen. In plaats van iedereen tegelijk.

Goed, Toen was het genocide en concede tijd! na een goeie 58minuten!
BAM!!

End of story.

Bekijk hier de match stats:

View Match stats View Chatlog Server: EU 42, Match name: TMM Match #1489596, Replay: download (10,98 Mb), Version: 2.0.29.0, Date: 13-5-2011 13:38:48, Length: 58:22 Single Draft
Lvl K D A Dmg CK CD NK W S E/m G/m TMR Lvl K D A Dmg CK CD NK W S E/m G/m TMR
ValkyrieFallenPriestPlayer had 3 Double kills!251552530.530222195207553,93426,89+1,00BehemothDunkan205151523.4491229960362,48163,45-2,00
Puppet MasterBlafkikkerPlayer had 3 Double kills!251691727.3522422210900553,76466,45+2,00LegionnaireAlagosen236101112.577137213410488,86273,12-4,00
ChipperMegaBaasPlayer drew Bloodlust!Player had 2 Double kills!2312121928.20411416510470,42210,84+9,00FaydeAnallGesique22108516.4055515320434,85201,04-10,00
GlaciusLinkelowie19581912.0666113080354,09183,39+15,00DefilerFeCHaPlayer had 2 Double kills!221181321.2499671300453,31223,74-11,00
EmpathSchippie2135285.8933591120417,21202,31+21,00Moon QueenGUUDEEN1Player had 1 Double kill!237102126.97213162700482,72242,45-21,00

Reacties op 'Toch nog even een klapverslag'

Dordanov

Dit is weer werk van episch formaat moet ik zeggen.

Het wordt weer eens tijd dat ik ook weer een game speel die een klapverslag waard is, zodat ik op zijn minst genoemd kan worden. Helaas ben ik in de meeste van deze games te zwaar om daar fatsoenlijk doorheen gedragen te worden..

16-05-2011 09:37
Dit bericht is niet OK!
Neem de code over Nieuwe code genereren